Κατασκευή νέου Κλειστού Γυμναστηρίου στις Αλυκές Ποταμού Κέρκυρας
Ξεκινά η κατασκευή του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου-Προπονητηρίου στις Αλυκές Ποταμού, όπως ανακοίνωσε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου, ενώ στον χώρο ήδη εγκαταστάθηκε η εργολήπτρια εταιρεία, εκπρόσωποι της οποίας, παρουσία και του Προέδρου του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου κ. Γρηγόρη Μάστορα, ανέφεραν πως το έργο θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τη μελέτη και τη σύμβαση.
Η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, κ. Μερόπη Υδραίου, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου Κλειστού Προπονητηρίου-Γυμναστηρίου, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως: «Είναι αναμφισβήτητη η ανάγκη ύπαρξης σύγχρονων αθλητικών υποδομών στον τόπο μας. Είμαι πολύ χαρούμενη που πετύχαμε κατά τη διάρκεια της θητείας μας να προωθήσουμε την κατασκευή του μεγαλύτερου αθλητικού έργου, που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στο νησί μας. Ξεπεράσαμε τις όποιες δυσκολίες, ωριμάσαμε και ολοκληρώσαμε τη μελέτη, πετύχαμε την ένταξη του έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, δημοπρατήσαμε και υπογράψαμε τη σχετική σύμβαση κατασκευής. Σήμερα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε την εγκατάσταση του εργολάβου και την έναρξη των εργασιών, με την τοποθέτηση της ταμπέλας του έργου. Ευελπιστώ ότι το έργο θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος και ότι σύντομα τα παιδιά του Κερκυραϊκού και των άλλων αθλητικών μας Σωματείων θα προπονούνται σε έναν σύγχρονο χώρο, υπό τις αρμόζουσες πλέον συνθήκες, όπου θα φιλοξενούνται και μεγάλες διοργανώσεις.».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου (Κ.Γ.Σ.), κ. Γρηγόριος Μάστορας, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Μετά από 42 χρόνια διεκδικήσεων βλέπουμε να ξεκινά ένα έργο, το οποίο προσμέναμε και το οποίο διεκδικήσαμε με αγώνα και με προσφορά για τα παιδιά μας, για να μπορούν να αθλούνται με ασφάλεια κάτω από σύγχρονες προϋποθέσεις. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν για να γίνει πραγματικότητα αυτό το έργο και ευχαριστούμε και την κ. Δήμαρχο για τις προσπάθειές της για να φτάσουμε στη σημερινή ημέρα. Θα παρακολουθούμε από κοντά την πορεία των εργασιών και εύχομαι πολύ σύντομα η Κέρκυρα να αποκτήσει επιτέλους τη νέα αυτή αθλητική υποδομή, που τόσο έχει ανάγκη.».
Επίσης, στις σχετικές δηλώσεις, οι οποίες έγιναν στον χώρο όπου θα ανεγερθεί το νέο Κλειστό Γυμναστήριο-Προπονητήριο, παραβρέθηκαν, εκτός της Δημάρχου κ. Υδραίου, ο εκπρόσωπος της εργολήπτριας εταιρείας κ. Αναστάσιος Άνθης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νίκος Καλόγερος, ο Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου κ. Γρηγόριος Μάστορας, μέλη και στελέχη του Κ.Γ.Σ. και ο τεχνικός Σύμβουλος της Δ.ΕΠ.ΑΝ. κ. Βαγγέλης Μπαμίχας.
Το νέο Κλειστό Γυμναστήριο-Προπονητήριο κατασκευάζεται σε οικόπεδο που βρίσκεται στις Αλυκές Ποταμού (Εμπορικό Κέντρο), το οποίο παραχώρησε για τον σκοπό αυτόν ο Κερκυραϊκός Γυμναστικός Σύλλογος στον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων.



Σημειώνεται πως το έργο κατασκευής του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου-Προπονητηρίου έχει προϋπολογισμό 5,2 εκ. ευρώ και έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», μετά από πρόταση χρηματοδότησης, που κατέθεσε ο κεντρικός Δήμος. Τη σύμβαση με την εργολήπτρια εταιρεία υπέγραψε στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου η Δήμαρχος κ. Μερόπη Υδραίου, παρουσία του τεχνικού συμβούλου της Δ.ΕΠ.ΑΝ. και του Προέδρου και μελών του Δ.Σ. του Κερκυραϊκού Γυμναστικού Συλλόγου.
Το νέο Κλειστό Γυμναστήριο-Προπονητήριο θα διαθέτει μόνιμες κερκίδες 300 θέσεων, ενιαία αίθουσα που θα μπορεί να εξυπηρετήσει πολλά αγωνίσματα παρκέ και στίβου, όπως μπάσκετ και βόλεϊ, καθώς και προπονητήριο στίβου.
Στον δε περιβάλλοντα χώρο θα γίνουν φυτεύσεις πρασίνου και δημιουργία χώρου στάθμευσης.
