Ενισχύεται το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας του Δήμου Χαλκιδέων
Με νέο προσωπικό ενισχύεται το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας του Δήμου Χαλκιδέων, μετά από την ομόφωνη σχετική έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Συγκεκριμένα, το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας του Δήμου Χαλκιδέων ενισχύεται με έναν Νομικό Σύμβουλο και έναν Διοικητικό υπάλληλο, και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε κατά την εισήγησή της η Δήμαρχος Χαλκιδέων, κ. Έλενα Βάκα: «Η νομική συμβουλή σε τέτοια περιστατικά είναι πολύ σημαντική. Οι περισσότερες γυναίκες, που απευθύνονται στο Κέντρο, συνήθως, δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στραφούν σε κάποιον Δικηγόρο, του οποίου η συμβολή είναι μεγίστης σημασίας. Μέχρι σήμερα, ο Δικηγορικός Σύλλογος Χαλκίδας ήταν πάντα δίπλα μας και στήριζε το Κέντρο Συμβουλευτικής και τον ευχαριστούμε. Το Κέντρο Συμβουλευτικής θα αποκτήσει πλέον τον δικό του Νομικό Σύμβουλο.».
