ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Thursday | 25 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Ιόνια Νησιά Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ενημέρωση του νεοεκλεγέντα Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας από τη νυν Δήμαρχο

Εκτενή ενημέρωση για το πλούσιο έργο που έχει γίνει στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων και στις υποδομές για ανακύκλωση την τελευταία τετραετία έκανε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο κ. Στέφανο Πουλημένο και στους συνεργάτες του, στην πρώτη επίσημη συνάντησή τους.

Η ενημερωτική αυτή συνάντηση έγινε παρουσία του Αντιδήμαρχου Καθαριότητας κ. Γιάννη Σερεμέτη, των Αντιδημάρχων Οικονομικών και Τουρισμού κ.κ. Γιώργου Παντελιού και Παναγιώτη Βαρούχα, αντίστοιχα, του Γ.Γ. κ. Γιώργου Πουλή, καθώς και αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων.
Τόσο η Δήμαρχος όσο και ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας ευχήθηκαν στη νέα Δημοτική Αρχή δημιουργική και αποτελεσματική θητεία, και αναφέρθηκαν στο έργο που έχει γίνει τα τελευταία τέσσερα χρόνια τόσο για τη μεταφορά όσο και για την αποκομιδή και ανακύκλωση των απορριμμάτων.
Ακόμη, επισήμαναν την επιτυχή προσπάθεια για τη μεταφορά των απορριμμάτων εκτός Κέρκυρας, χωρίς την οποία η Κέρκυρα θα είχε αφανιστεί υγειονομικά και οικονομικά, καθώς και στο τεράστιας σημασίας έργο του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.), που χωρίς αυτόν δεν θα ήταν δυνατή η μεταφορά των σκουπιδιών, και ο οποίος από τον Γενάρη του 2024 παραμένει ως περιουσιακό στοιχείο του Δήμου.

Αναφέρθηκαν, επίσης, στον στόλο οχημάτων και μηχανημάτων έργου, πάνω από 40 αριθμητικά, που αποκτήθηκαν από Ευρωπαϊκά, Εθνικά Προγράμματα και leasing, τα οποία αύξησαν κατά πολύ την κινητή περιουσία του Δήμου και δίνουν λύσεις σε πολλές υπηρεσίες και ακόμη ενημέρωσαν για το Δίκτυο Ανακύκλωσης Υλικών, που έχει αναπτυχθεί στον Δήμο, σε τόνερ, μελανοδοχεία, μπαταρίες, μικρές ηλεκτρικές συσκευές, λαμπτήρες-φωτοσωλήνες, ρούχα, παιχνίδια, παπούτσια, στρώματα, αποτσίγαρα και τηγανέλαια.
Επιπλέον, υπήρξε ενημέρωση και για τα 5 Πράσινα Περίπτερα, ένα για κάθε Δημοτική Ενότητα, που έχουν παραληφθεί από τον Δήμο, 12 ρευμάτων ανακύκλωσης, τα οποία πρέπει να τεθούν σε λειτουργία, για το μικρό και μεγάλο Πράσινο Σημείο που είναι σε εξέλιξη, για χιλιάδες κάδους που έχουν προστεθεί στην υπηρεσία (πράσινοι, καφέ, κίτρινοι) και καδάκια για τη διαλογή και ανακύκλωση στην πηγή, με όλον αυτόν τον εξοπλισμό να αποτελεί τη βάση για αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσίας με εστίαση στην ανακύκλωση.
Από την πλευρά της, η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, κ. Μερόπη Υδραίου, ξεκαθάρισε πως σε συνεννόηση με τον υπουργό και τον Γ.Γ. Περιβάλλοντος έχει κάνει όλες τις ενέργειες για να εξασφαλίσει τη μεταφορά των απορριμμάτων εκτός Κέρκυρας καί για το έτος 2024, ενώ για την ισχύουσα σύμβαση αποκομιδής επανέλαβε πως θα συνεχιστεί ως το τέλος του έτους και έως την ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου, στοιχείο το οποίο καλείται να διαχειριστεί από την 1η Ιανουαρίου η νέα Δημοτική Αρχή.
Ωστόσο, σε ό,τι αφορά στη νέα σύμβαση αποκομιδής των απορριμμάτων για την επόμενη διετία, η κ. Υδραίου, αφού τόνισε πως «έχουν γίνει επανειλημμένως προσφυγές από μέλη και της νέας Δημοτικής Αρχής», ανέφερε πως: «Θα ήταν αντιδεοντολογικό και καταχρηστικό να δεσμεύσουμε τη νέα Δημοτική Αρχή με μια νέα σύμβαση. Νομίζω είναι πολιτικά ορθό η νέα Δημοτική Αρχή να επιλέξει τους όρους, τις προϋποθέσεις και τον σχεδιασμό για την αποκομιδή και ανακύκλωση των απορριμμάτων.».
Επίσης, η Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος ερωτήθηκαν και για το θέμα του προσωπικού, αναφέροντας πως δεν είναι επαρκές, και ακόμη γνωστοποίησαν στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο πως όλοι οι εργαζόμενοι, που έχουν προσληφθεί στην Διεύθυνση Επιχειρησιακού Έργου, εργάζονται στα συγκεκριμένα τμήματα, και κανείς δεν έχει αποσπαστεί ή υπηρετεί σε άλλη Διεύθυνση.
Ακόμη, ο νεοεκλεγέντας Δήμαρχος, κ. Στέφανος Πουλημένος, ευχαρίστησε για την ενημέρωση, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, πως: «Κατά την μεταβατική περίοδο διακυβέρνησης του Δήμου θα εξελιχθούν όλα ομαλά και δεν θα υπάρξει κανένας κίνδυνος να μείνει ο τόπος χωρίς αποκομιδή των απορριμμάτων, καθώς θα υλοποιηθεί στο έπακρο η σύμβαση, η οποία βρίσκεται σε ισχύ.». Παράλληλα, μετά από την ενημέρωση που είχε σχετικά με τη δημιουργία υποδομών και προμήθεια οχημάτων αποκομιδής και έργου, ο κ. Πουλημένος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός πως ο Δήμος έχει πλέον στη διάθεσή του εξοπλισμό και υποδομές μεγάλης αξίας και σημασίας, που αποτελούν τη βάση για αποτελεσματική διαλογή των απορριμμάτων στην πηγή, ζήτημα το οποίο χαρακτήρισε κρίσιμης πολιτιστικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής αξίας.
Τέλος, η κ. Μερόπη Υδραίου δήλωσε πως: «Τόσο οι πολιτικοί προϊστάμενοι όσο και οι υπηρεσιακοί παράγοντες είναι στη διάθεση της νέας Δημοτικής Αρχής, προκειμένου να ενημερώσουν διεξοδικά για το σύνολο του ζητήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων, καθώς είναι κομβικής σημασίας για την υγεία των πολιτών, την οικονομία και ευημερία του τόπου, και γι’ αυτό θα πρέπει να λειτουργήσει απρόσκοπτα προς όφελος των δημοτών και του Δήμου μας.».