Τιμήθηκε η 28η Οκτωβρίου 1940 στην Πάτρα
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων, κ. Παναγιώτης Μελάς, παραβρέθηκε τιμώντας την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, εκ μέρους του Δημάρχου Πατρέων, κ. Κώστα Πελετίδη, στη Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελιστρίας, κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο στην Πλατεία Εθνικής Αντίστασης και αμέσως μετά παρακολούθησε τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση.




Επίσης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων, κ. Παναγιώτης Μελάς, σε δήλωσή του τόνισε για τη σημασία της σημερινής ημέρας πως: «Συμπληρώνονται σήμερα 83 χρόνια από τα ξημερώματα της 28ης Οκτωβρίου του 1940, όταν εισέβαλλε η φασιστική Ιταλία στην Ελλάδα, και η Πάτρα ήταν η πρώτη πόλη της χώρας μας που δέχτηκε επίθεση. Ακολούθησε τριπλή κατοχή, με τη φασιστική Βουλγαρία και τη ναζιστική Γερμανία. Ο ελληνικός λαός βίωνε μια καταχνιά βίας, πείνας και θανάτου. Όμως, μέσα σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες κατάφερε να σηκωθεί, οργανώθηκε, συγκρότησε το Ε.Α.Μ., τον Ε.Λ.Α.Σ. και άλλες αντιστασιακές οργανώσεις, και μαζί γράψανε με χρυσά γράμματα αυτά που άλλοι δεν κατάφεραν, την απελευθέρωση της χώρας.
Άρα, το δίδαγμα όλου αυτού του αγώνα είναι ότι ο λαός μπορεί να μεγαλουργήσει, ακόμη και κάτω από πάρα πολύ δύσκολες συνθήκες.
Και να μην ξεχνάμε ότι αυτό είναι δίδαγμα για τον ελληνικό λαό και για σήμερα, με τη Μέση Ανατολή να βρίσκεται σε κατάσταση πολέμου και το έγκλημα εναντίον του Παλαιστινιακού λαού, που είναι σε κατάσταση κατοχής, φυλακίσεων και θανάτου εδώ και δεκαετίες, να συνεχίζεται.
Ταυτόχρονα, εξελίσσεται και ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Πρέπει να κοιτάμε, λοιπόν, μπροστά και με αγώνα να απαιτήσουμε την απεμπλοκή της χώρας μας.».

