Εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής Πατρέων παραβρέθηκαν σε εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού
Ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Κορδάς και η Πρόεδρος της ΚΕΔΗΠ–Καρναβάλι Πάτρας κ. Ήρα Κουρή παραβρέθηκαν εκ μέρους του Δημάρχου Πατρέων, κ. Κώστα Πελετίδη, στις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Παναγία η Γηροκομίτισσα», στον Αγροτικό Προσφυγικός Συνοικισμός του Γηροκομειού, οι οποίες ήταν αφιερωμένες στους πρώτους κατοίκους, ιδρυτές του Συνοικισμού.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, με αφορμή τη 14η Σεπτεμβρίου, η οποία είναι η Ημέρα Μνήμης για την Γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού, με τα Προσφυγικά Σωματεία και τους Συλλόγους να τιμούν εκείνους που ξεριζώθηκαν, τους Μικρασιάτες πρόσφυγες, οι οποίοι έγιναν οι πρώτοι κάτοικοι στην Πάτρα, που έρχονταν από τη Μενεμένη, τα Βουρλά, το Αϊβαλί, το Αϊδινί, την Καλλικράτεια, την Προύσα, τη Σμύρνη…



