Συναρπαστικές στιγμές για τα παιδιά που συμμετείχαν στο 11ο Καλοκαιρινό Camp του Δήμου Φυλής
Σύμφωνα με τα ίδια τα παιδιά, που συμμετείχαν στο 11ο καλοκαιρινό «Camp», που διοργάνωσε ο Αθλητικός–Πολιτιστικός Οργανισμός Ν.Π.Δ.Δ. «Η Πάρνηθα» του Δήμου Φυλής, έζησαν συναρπαστικές εμπειρίες, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή τους.

Τα παιδιά, χωρισμένα ανάλογα με την ηλικιακή τους ομάδα, ήρθαν σε επαφή με όλα τα Αθλήματα, έριξαν καλοκαιρινές βουτιές στην πισίνα του κολυμβητηρίου, επιδόθηκαν σε φανταστικά παιχνίδια δημιουργικής απασχόλησης και ενημερώθηκαν για τα οφέλη της Ανακύκλωσης.



Μάλιστα, ο Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «Η Πάρνηθα», κ. Γιώργος Μαυροειδής,, δήλωσε σχετικά πως: «Τηρώντας και φέτος τις κατευθύνσεις του Δημάρχου μας, Χρήστου Παππού, χαρίσαμε στα παιδιά μας στιγμές ξενοιασιάς, άθλησης και δημιουργικής ψυχαγωγίας. Ταυτόχρονα, δώσαμε ανάσα στους γονείς που εργάζονται και χρειάζονται στήριξη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που τα παιδιά μένουν σπίτι. Τώρα που ξεκινούν τα σχολεία ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά μια καλή και δημιουργική χρονιά, με την υπόσχεση να είμαστε και πάλι κοντά τους μέσα από τα δεκάδες Αθλητικά και Πολιτιστικά Τμήματα.» και ακόμη μετέφερε και τις θερμές ευχές του Δημάρχου Φυλής, κ. Χρήστου Παππού.




