Ο Δήμος Περιστερίου μετέτρεψε έναν «μπαζότοπο» σε Πρότυπο Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σε λειτουργία τέθηκε από τον Δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη και τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργο Πατούλη το 1ο Πρότυπο Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, πρώην πάρκο «Σπαστήρα», στην οδό Πελασγίας 90, στο Περιστέρι.
Σε μια μεγάλη γιορτή, με ξεχωριστές δράσεις για το περιβάλλον και με πρωταγωνιστές τους χιλιάδες μαθητές της πόλης μας, που πήραν μέρος στον διαγωνισμό «Πάμε Ανακύκλωση» της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου Περιστερίου, και με τη βράβευση πολλών νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων για τις επιδόσεις τους στην ανακύκλωση.
Ο συγκεκριμένος χώρος «Σπαστήρα» ήταν «μπαζότοπος», που αγοράστηκε μετά από ενέργειες της Δημοτικής Αρχής του κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και εν συνεχεία, σε λιγότερο από έναν χρόνο, κατάφερε να τον μετατρέψει σε πάρκο πρασίνου, εκπαίδευσης, άθλησης, παιχνιδιού και συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών.



Μάλιστα, η αρμόδια Αντιδήμαρχος κ. Μαίρη Τσιώτα–Μάρκου, εξέφρασε ανοικτά τις ευχαριστίες προς τους εργαζόμενους και τα στελέχη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής για το γεγονός ότι σε χρόνο ρεκόρ δημιούργησαν ένα πρότυπο πάρκο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Επίσης, στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών εκδηλώσεων και δράσεων, με πρωτοβουλία του Δήμου Περιστερίου, της Περιφέρειας Αττικής και του Ε.Δ.Σ.Ν.Α., πραγματοποιήθηκε δωρεάν διανομή φυτών από το δημοτικό φυτώριο και λιπασμάτων και εδαφοβελτιωτικών στους πολίτες, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της ξεχωριστής συλλογής βιοαποβλήτων, που εφαρμόζει πρωτοποριακά ο Δήμος Περιστερίου.



