Επανεκλογή του Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, στην Προεδρία του Σ.Π.Α.Υ.
Ισχυρή εντολή συνέχειας στον Δήμαρχο Παιανίας, κ. Ισίδωρο Μάδη, έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (Σ.Π.Α.Υ.), επανεκλέγοντάς τον στην Προεδρία του Συνδέσμου με 13 ψήφους υπέρ επί 19 παρόντων.
Κατά την εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη Προέδρου, Αντιπροέδρου και Εκτελεστικής Επιτροπής του Σ.Π.Α.Υ., παρόντες ήταν: ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής κ. Γιάννης Μυλωνάκης και ο Αντιδήμαρχος κ. Ευθύμιος Τάρλας, ο Δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης κ. Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νικόλαος Ψαλλίδας, ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Αλέξιος Σωτηρόπουλος και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Μίλτος Μπαντής, ο Δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης κ. Γιάννης Κωνσταντάτος και ο Αντιδήμαρχος κ. Βασίλης Κρητικός, ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Ζωγράφου κ. Παναγιώτης Γκρέκας, ο Δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Στάθης Ψυρρόπουλος, ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Καλαρρύτης και η Δημοτική Σύμβουλος κ. Χριστίνα Σερέτη, η Αντιδήμαρχος Καισαριανής κ. Μαρία Αραχωβίτη, ο Αντιδήμαρχος Κρωπίας κ. Θεόδωρος Γρίβας, ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Ισίδωρος Μάδης, οι Αντιδήμαρχοι Παπάγου-Χολαργού κ.κ. Μιχάλης Τράκας και Βασίλης Σιαμάνης, ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού κ. Νίκος Τσιλίφης και ο Αντιδήμαρχος Μαρκοπούλου-Μεσογαίας κ. Ιωάννης Αϊδινιώτης.
Νέος Αντιπρόεδρος του Σ.Π.Α.Υ. εξελέγη ο κ. Μιλτιάδης Μπαντής, Δημοτικός Σύμβουλος από τον Δήμο Βύρωνα, λαμβάνοντας 16 ψήφους επί 17 παρόντων, ενώ καθήκοντα Γενικού Γραμματέα αναλαμβάνει ο κ. Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού, ο οποίος έλαβε 13 ψήφους επί 15 παρόντων, με αναπληρωματικό μέλος τη Δημοτική Σύμβουλο Ηλιούπολης κ. Χριστίνα Σερέτη.

Επίσης, ο Δήμαρχος Παιανίας και εκ νέου Πρόεδρος του Σ.Π.Α.Υ., κ. Ισίδωρος Μάδης, δήλωσε πως: «Το μήνυμα από τη σημερινή εκλογική διαδικασία είναι ξεκάθαρο: ο Σ.Π.Α.Υ. προχωρά μπροστά, με ενότητα, συνέχεια και κοινό στόχο, την ακόμη πιο ισχυρή προστασία του Υμηττού. Αφήνουμε πίσω μας ό,τι μας χώρισε και συνεχίζουμε όλοι μαζί, με σχέδιο, συνεργασία και ευθύνη, για να πάμε τον Σύνδεσμο ακόμη πιο ψηλά.».

Ακόμη, ο κ. Μίλτος Μπαντής, Αντιπροέδρου του Σ.Π.Α.Υ., Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Βύρωνα, δήλωσε πως: «Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη η ανάληψη της θέσης του Αντιπροέδρου του Σ.Π.Α.Υ.. Ενώνουμε δυνάμεις, ώστε ο Υμηττός να παραμείνει πράσινος, ασφαλής και ανθεκτικός, με τον Σύνδεσμο να συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προστασία του.».

Επιπλέον, από την πλευρά του, ο κ. Βασίλης Σιαμάνης, Γενικός Γραμματέας του Σ.Π.Α.Υ., Αντιδήμαρχος Παπάγου-Χολαργού, ανάφερε πως: «Το μήνυμα της επανεκλογής μου ως Γενικού Γραμματέα είναι ξεκάθαρο: ενωμένοι, με σχέδιο και επιμονή, συνεχίζουμε για να κρατήσουμε τον Υμηττό ζωντανό και να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τον ρόλο του Σ.Π.Α.Υ. προς όφελος των πολιτών και του περιβάλλοντος.».



