Ενδιαφέρον το εκπαιδευτικό σεμινάριο Α΄ Βοηθειών–ΚΑΡΠΑ στον Δήμο Κρωπίας Αττικής
Ένα εξαιρετικά χρήσιμο εκπαιδευτικό σεμινάριο Α΄ Βοηθειών, με τίτλο: «Η γνώση σώζει ζωές», πραγματοποίησε ο Δήμος Κρωπίας Αττικής σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και τους διασώστες της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδας Κρίσεων Ε.Δ.Ο.Κ., στο 1ο Λύκειο Κορωπίου, το οποίο αφορούσε και παρακολούθησαν Εκπαιδευτικοί δημοσίων και ιδιωτικών Σχολείων, καθώς και Προπονητές-Γυμναστές των Αθλητικών Συλλόγων του Δήμου Κρωπίας, που σχετίζονται με νεαρές ηλικίες.
Οι συμμετέχοντες στη δράση εκπαιδεύτηκαν δωρεάν στις βασικές Α΄ Βοήθειες και στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και έλαβαν και τη σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. Η συμμετοχή των Εκπαιδευτικών, Προπονητών και Γυμναστών ήταν μεγάλη, γεγονός που επιβεβαίωσε την αναγκαιότητα της συγκεκριμένης δράσης και την ανάγκη επανάληψής της και σε άλλες ομάδες πολιτών του Δήμου Κρωπίας.
Το σεμινάριο συντονίστηκε από τον πρόεδρο της Δ.Ε. Παιδείας, δημοτικό σύμβουλο και καθηγητή κ. Μάκη (Θωμά) Κιούση, και το στήριξαν με την παρουσία τους: ο Δήμαρχος Κρωπίας κ. Δημήτριος Κιούσης και η Αντιδήμαρχος Βελτίωσης Καθημερινότητας του Πολίτη κ. Δήμητρα Μιχαιρίνα.



Επίσης, ο Δήμαρχος Κρωπίας, κ. Δημήτριος Κιούσης, δήλωσε σχετικά πως: «Οι γνώσεις πάνω στις Πρώτες Βοήθειες είναι κάτι που, ίσως, πρέπει να κατέχουν όλοι οι πολίτες. Μπορεί να μην χρειαστούν ποτέ, όμως, στην περίπτωση που θα απαιτηθούν, είναι ικανές να σώζουν μια ζωή, η οποία μπορεί να είναι κάποιου πολύ κοντινού μας ανθρώπου, είτε οποιουδήποτε άλλου συνανθρώπου μας. Και η ζωή είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, ό,τι πιο ιερό πρέπει να διαφυλάξουμε. Θέλω να ευχαριστήσω το ΕΔΔΥΠΠΥ και τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Πατούλη γι’ αυτή τη συνεργασία, που μας έδωσε μια πρώτη την ευκαιρία να εκπαιδεύσουμε ανθρώπους, που σχετίζονται με νεανικό κοινό. Ευελπιστούμε μαζί με τον ΕΔΔΥΠΠΥ να το επαναλάβουμε σε γενικό κοινό του Δήμου μας, με τη συμμετοχή και τον συντονισμό της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας σε αυτό το άκρως χρήσιμο και κρίσιμο πεδίο. Τέλος, ευχαριστώ τον Πρόεδρο της Δ.Ε. Παιδείας και της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κ. Μάκη (Θωμά) Κιούση για την επιμέλεια και τον συντονισμό του Σεμιναρίου.».

Ακολούθως, ο Πρόεδρος Δ.Ε. Παιδείας, κ. Μάκης Κιούσης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Θέλω να ευχαριστήσω το ΕΔΔΥΠΠΥ και τους εκπαιδευτές της Ε.Δ.Ο.Κ. γι’ αυτό το πολύ χρήσιμο σεμινάριο Α΄ Βοηθειών, που σκοπό είχε τη θωράκιση της Εκπαιδευτικής και Αθλητικής Κοινότητας του Δήμου μας, καθώς και τους συμμετέχοντες, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν για το σύνολο των δημοτών μας.».
Ακόμη, ο Περιφερειάρχης Αττικής και Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ, κ. Γιώργος Πατούλης, δήλωσε σχετικά με το σεμινάριο πως: «Η εκπαίδευση Α΄ Βοηθειών από καταρτισμένους εκπαιδευτές της Ε.Δ.Ο.Κ., για την αντιμετώπιση επικίνδυνων για τη ζωή καταστάσεων, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στη διασφάλιση της υγείας των πολιτών. Ο αριθμός συμμετεχόντων, που παρακολούθησαν αυτή τη δράση, δηλώνει πως εμπράκτως διαδίδεται το μήνυμα της ευαισθητοποίησης και η ανάγκη για γνώση, που μπορεί να σώσει μια ανθρώπινη ζωή. Ως Δίκτυο συμβάλουμε με κάθε τρόπο σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την προαγωγή της υγείας των πολιτών, με συνεχείς δράσεις προληπτικού χαρακτήρα.».
Επιπλέον, η Διευθύντρια του ΕΔΔΥΠΠΥ, κ. Μαρία Κουρή, δήλωσε σχετικά πως: «Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως η γνώση και η άμεση παρέμβαση σε έκτακτες καταστάσεις, που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή, δύναται να αποδειχτούν σωτήριες. Μια βασική εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη ζωή ενός ανθρώπου, καθώς και στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών, που μπορεί να αποβούν μοιραίες για την ανθρώπινη ζωή. Το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων, σε συνεργασία με την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων και τους Δήμους, συνεχίζει να συμβάλλει τα μέγιστα με κάθε δυνατό τρόπο στην προαγωγή της υγείας των πολιτών, διοργανώνοντας τα σημαντικά αυτά σεμινάρια.».
