Απονομή βεβαιώσεων στους ωφελούμενους του προγράμματος «Όλοι Digital», που υλοποιήθηκε στο Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Κατερίνης
Με την εκδήλωση απονομής βεβαιώσεων παρακολούθησης στους ωφελούμενους ολοκληρώθηκε ο κύκλος του προγράμματος: «Όλοι Digital», που υλοποιήθηκε στο Κ.Α.Π.Η. Δήμου Κατερίνης, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ηλικιωμένων.
Τις βεβαιώσεις απένειμαν ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, κ. Νικόλαος Τσιαμπέρας, και η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, κ. Βαρβάρα Καρφή, οι οποίοι συνεχάρησαν τους συμμετέχοντες για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Τσιαμπέρας τόνισε τη σημασία της ψηφιακής εκπαίδευσης για την ενεργή συμμετοχή των ηλικιωμένων στη σύγχρονη κοινωνία και επισήμανε πως η γνώση και η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες συμβάλλουν στην αυτονομία, στην επικοινωνία και στη βελτίωση

της καθημερινής ζωής τους, και ακόμη μετάφερε προς όλες και όλους τις ευχές του Δημάρχου, κ. Ιωάννη Ντούμου, για υγεία, όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και ένα καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.
Αξίζει να σημειωθεί πως το πρόγραμμα είναι μια εθνική πρωτοβουλία Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων και ατόμων με αναπηρία του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με φορείς υλοποίησης την ΕΔΥΤΕ, εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το ΙΝ-ΕΣΑμεΑ, και χρηματοδοτείται από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

