Μοναδικό θέαμα πρόσφεραν οι 5ος και 6ος Αγώνας Ιππικής Δεξιοτεχνίας στο «Ράντσο», με τη στήριξη του Δήμου Κιλκίς
Όλα όσα πρεσβεύει η ιππική δεξιοτεχνία, η απόλυτη συνεργασία αναβάτη-αλόγου, η ισορροπία, ο βηματισμός και η ακρίβεια κίνησης, αναδείχθηκαν στον 5ο και 6ο Αγώνα Ιππικής Δεξιοτεχνίας, που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαΐου στο «Ράντσο» Κιλκίς.
Στους αγώνες συμμετείχαν ογδόντα δύο αθλητές, μικρής και μεγάλης ηλικίας, από την Καβάλα, τις Σέρρες, τη Δράμα, τη Θεσσαλονίκη, τον Βόλο και, φυσικά, το Κιλκίς, προσφέροντας απολαυστικά θεάματα στο πολυπληθές φίλαθλο κοινό, το οποίο παραβρέθηκε στο «Ράντσο» και τις δύο ημέρες διεξαγωγής των αγώνων.
Επίσης. ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Δημήτρης Κυριακίδης, και ο Αντιδήμαρχος κ. Θεμιστοκλής Ανθρακίδης παρακολούθησαν τους αγώνες και στην τελετή λήξης απένειμαν τα έπαθλα στους νικητές.
Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί πως τους Αγώνες Ιππικής Δεξιοτεχνίας διοργάνωσε ο Ιππικός Όμιλος Κιλκίς με την υποστήριξη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας και του Δήμου Κιλκίς.






