Ο Δήμος Φλώρινας συνδιοργανωτής εκδήλωσης για την Παγκόσμια Ημέρα Δασών
Ο Δήμος Φλώρινας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δασών Φλώρινας και το 1ο ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας, διοργάνωσε με επιτυχία εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δασών, τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026, στην πλατεία Γ. Μόδη.
Η δράση είχε ως στόχο την ανάδειξη της σημασίας των δασών για το περιβάλλον, την ποιότητα ζωής των πολιτών και τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, ιδιαίτερα στη νέα γενιά. Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές με διαδραστικά παιχνίδια, καθώς και στο βιωματικό μέρος της δράσης παρουσιάστηκε εξοπλισμός καταγραφής άγριας ζωής.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Νικόλαος Ιωάννου. Στον χαιρετισμό, που απηύθυνε ο κ. Δήμαρχος, αφού συνεχάρη τη Διεύθυνση Δασών, το 1ο ΕΠΑ.Λ. και όλα τα σχολεία, που συμμετείχαν στη δράση, τόνισε, μεταξύ άλλων, πως: «Τα δάση μας αποτελούν έναν ανεκτίμητο φυσικό θησαυρό. Είναι αυτά που μας προστατεύουν, είναι πηγή ζωής ευημερίας και ισορροπίας για τον άνθρωπο και για το περιβάλλον.», πρόσθεσε πως: «Μέσα από την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση της νέας γενιάς γινόμαστε όλοι φορείς διαχείρισης των δασών.», και κατέληξε υπογραμμίζοντας πως: «Ο Δήμος Φλώρινας είναι κοντά σε κάθε δράση, η οποία έχει ως στόχο την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και, γενικότερα, την ευημερία της τοπικής μας κοινωνίας.».



Επιπλέον, παρούσες στην εκδήλωση ήταν η αναπληρώτρια Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας κ. Άννα Δογούλη και η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας κ. Όλγα Μούσιου-Μυλωνά, οι οποίες υποστήριξαν ενεργά τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της συμμετοχής των μαθητών σε δράσεις προστασίας της φύσης.
Επίσης, από τον Δήμο Φλώρινας ευχαρίστησαν θερμά τη Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δασών Φλώρινας κ. Σοφία Γλούφτση, τη Διευθύντρια του 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας κ. Αγγελική Μακατσώρη και όλους τους φορείς για τη συμμετοχή τους.



