7η Διάσχιση Ρεματιάς Βριλησσίων με εκατοντάδες πεζοπόρους σε μια διαδρομή μοναδικής ομορφιάς
Παρά τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες σκόνης και ζέστης, ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η συμμετοχή στην 7η Διάσχιση Ρεματιάς, που διοργάνωσαν η Φυσιολατρική Κίνηση «Βριλησσός» και ο Δήμος Βριλησσίων.
Οι 300, περίπου, συμμετέχοντες έφτασαν στη σπηλιά Νταβέλη με 5 τουριστικά λεωφορεία και Ι.Χ. αυτοκίνητα. Στη συνέχεια περπάτησαν και ξεναγήθηκαν σε μια διαδρομή 3 ωρών, μεγάλης περιβαλλοντικής και πολιτιστικής σημασίας.
Επίσης, προσφέρθηκαν κεράσματα στους συμμετέχοντες από τον «Βριλησσό» στη Νέα Πεντέλη και από τον Δήμο Βριλησσίων στην Παραρεμάτιο Βριλησσίων, όπου ο Δήμαρχος Βριλησσίων κ. Γιάννης Πισιμίσης υποδέχτηκε τους πεζοπόρους.

Στην 7η Διάσχιση της Ρεματιάς Βριλησσίων συμμετείχαν και οι σύλλογοι: «Πεζοπόροι Χαλανδρίου» και Σύλλογος «Ρεματιάς Χαλανδρίου».
Τη διαδρομή, που στα χρόνια της πανδημίας του COVID-19 έγινε προορισμός για όλους του φυσιολάτρες του λεκανοπεδίου, διάνοιξαν και εδώ και 12 χρόνια συντηρούν και σηματοδοτούν οι εθελοντές του «Βριλησσού».
Ο αρχαίος δρόμος του μαρμάρου για την Ακρόπολη ξαναζωντανεύει. Το γυμνό άσπρο, μαρμάρινο τοπίο, που περιβάλλει αρχικά το τοπίο, δίνει τη θέση του σταδιακά σε έντονη βλάστηση και τρεχούμενα νερά, που σε συνδυασμό με την εποχή, έκαναν τη διαδρομή μια απόλαυση για τις αισθήσεις.
