ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Tuesday | 9 Ιουνίου 2026
Αττική Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή του Σ.Π.Α.Υ. στις αυτοψίες του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

Την περιοχή της Αιξωνής, στις παρυφές του Υμηττού, στα σύνορα του Δήμου Βούλας – Βάρης - Βουλιαγμένης με τον Δήμο Γλυφάδας, επισκέφθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Σ.Π.Α.Υ. και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκου Παπαευσταθίου, του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλου, του Διοικητή της ΔΙ.Κ.Α.Φ.Κ.Α. Υποστρατήγου, κ. Νίκου Γκρέτσα, του Δημάρχου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, του Δημάρχου Γλυφάδας κ. Γιώργου Παπανικολάου, του Περιφερειακού Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αττικής Αρχιπύραρχου κ. Βασίλη Ζαφείρη, του Δασάρχη Πεντέλης κ. Θεόδωρου Κολοβού, εκπροσώπου του Α.Δ.Μ.Η.Ε., καθώς και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης, κ. Σταύρου Σαλαγιάννη.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επιθεώρηση στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών

Ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση, που συντόνισε η Π.Ε. Αχαΐας, στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, βάσει του φακέλου κοινοποίησης Seveso II. Στην επιθεώρηση συμμετείχαν: η Πυροσβεστική Υπηρεσία της ΒΙ.ΠΕ., στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Αχαΐας, της Επιθεώρησης Εργασίας και της Ε.Τ.Β.Α. ΒΙ.ΠΕ..
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

4 νέες αναμονές πυρόσβεσης στα Άνω Βριλήσσια

Ο Δήμος Βριλησσίων, συνεχίζοντας σταθερά την προσπάθεια ενίσχυσης της πυρασφάλειας της πόλης, εγκατέστησε τέσσερις νέες αναμονές πυρόσβεσης (πυροσβεστικούς κρουνούς) σε καίρια σημεία κοντά σε δασικές εκτάσεις στα Άνω Βριλήσσια.

Δράση συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης του Δήμου Αγίου Νικολάου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Αγίου Νικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης, μετά από πρόταση της κ. Κρυσταλλίας Πλουσάκη, Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης.

Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Τουρισμού τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με ποικίλες διαστάσεις, σημαντικά μηνύματα, ασφάλεια και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η ποδηλατική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, με στόχο την ανάδειξη του Ρεθύμνου ως προορισμού ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού.

Νέος εξοπλισμός για την ενίσχυση της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας

Φυσικό αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ενίσχυση και την καλύτερη λειτουργία της νέας Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας, η οποία κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια: Γ΄ Κάμερας / SPECT-CT...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Ελλάδα Νότιο Αιγαίο Πολιτική ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - Προοδευτική Συμμαχία

Απεβίωσε ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., Νεκτάριος Σαντορινιός

Σήμερα το πρωί, 13 Φεβρουαρίου 2023, απεβίωσε ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία και πρώην υφυπουργός Ναυτιλίας, Νεκτάριος Σαντορινιός, σε ηλικία μόλις 51 ετών.

Αποχαιρετώντας τον Νεκτάριο Σαντορινιό, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Είναι βαθιά η οδύνη και το πένθος μας για την απώλεια του βουλευτή, συντρόφου και φίλου Νεκτάριου Σαντορινιού.
Με καταγωγή από τη Σύμη, γεννήθηκε στη Ρόδο το 1972. Σπούδασε Χημικός Μηχανικός στο Ε.Μ.Π. και απέκτησε πολύχρονη εργασιακή εμπειρία στον τομέα.
Πάντα στην πρώτη γραμμή του συνδικαλισμού, διετέλεσε Αντιπρόεδρος και Γραμματέας του Δ.Σ. της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών Δωδεκανήσου, και ως σήμερα ήταν μέλος της αντιπροσωπείας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ..
Από τα μαθητικά του χρόνια δραστηριοποιήθηκε στην Αριστερά. Ενεργό μέλος του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., υπηρέτησε το κόμμα από το 2008 έως και το 2014 ως Συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής Νότιας Δωδεκανήσου. Μέλος της Κ.Ε. για πολλά συναπτά έτη μέχρι και σήμερα. Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου (2012-2014) με την παράταξη «Πολίτες Κόντρα στον Καιρό».
Το 2015 εκλέγεται πρώτη φορά βουλευτής Δωδεκανήσου. Το 2016 αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο της Νησιωτικής Πολιτικής, ως Υφυπουργός, και το 2018 ως Αναπληρωτής Υπουργός. Στις εκλογές του 2019 επανεκλέγεται και αναλαμβάνει, ως επικεφαλής, τον Τομέα Ναυτιλίας της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.- Π.Σ..
Η πολιτική για τον Νεκτάριο Σαντορινιό ήταν το μέσο όχι για να κερδίσει αξιώματα, αλλά για να πράξει και να αφήσει έργο. Πράγματι, συνέδεσε το όνομά του με τις νησιωτικές πολιτικές, που εφαρμόστηκαν από την Κυβέρνηση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., και, κυρίως, με το Μεταφορικό Ισοδύναμο, ένα μόνιμο μέτρο, που αναγνωρίζει στην πράξη την απομόνωση των νησιών, όπως συνήθιζε να δηλώνει. Πάντα παρών σε ό,τι τον χρειάζονταν τα νησιά και οι νησιώτες, υπηρέτησε τις θέσεις που κατείχε, ακούραστα, με πείσμα, όραμα και ήθος.
Η σύζυγος και τα παιδιά του ήταν οι μεγάλες του αγάπες και το στήριγμά του, μαζί με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., την Α.Ε.Κ. και τα νησιά, που τον πάθιαζαν και τον συγκινούσαν πάντα.
Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.–Π.Σ. εκφράζει τα συλλυπητήριά του στη σύζυγό του Ματίνα και τα δύο του παιδιά Μελίνα και Κωνσταντίνο.» και ακόμη ανακοινώθηκε πως αναστέλλονται όλες οι κομματικές εκδηλώσεις και συνεδριάσεις του κόμματος για τρεις ημέρες, λόγω πένθους.
Επίσης, η Γραμματέας της Κ.Ε. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., κ. Ράνια Σβίγκου, δήλωσε για την απώλεια του Νεκτάριου Σαντορινού πως: «Σήμερα είναι μια μέρα μεγάλης θλίψης. Ο Νεκτάριος Σαντορινιός αγωνίστηκε μέχρι την τελευταία στιγμή, αλλά, δυστυχώς, δεν τα κατάφερε. Έφυγε νωρίς, αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό. Στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στα Δωδεκάνησα, σε όλα τα νησιά, για τα οποία αγωνίστηκε και για τα οποία έδωσε μάχες ως βουλευτής, υπουργός, άνθρωπος. Γιατί ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές του, ο Νεκτάριος δήλωνε παρών για την κοινωνική και πολιτική αλλαγή για όλους και όλες. Και θα είναι πάντα παρών, στις μικρές και μεγάλες μάχες για τη Δημοκρατία, την Αλληλεγγύη, την Αξιοπρέπεια, για τη νίκη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., τη νίκη του λαού. Παρών στην καρδιά μας, στην ψυχή μας, στους αγώνες και τις αγωνίες μας.».
Για τον θάνατο του βουλευτή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ. από το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η Νέα Δημοκρατία αποχαιρετά με θλίψη τον Βουλευτή Δωδεκανήσου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Νεκτάριο Σαντορινιό. Ο Νεκτάριος Σαντορινιός τίμησε τον κοινοβουλευτισμό και τους συμπολίτες του, με την ποιότητα, την ευπρέπεια και την πορεία του. Στην οικογένεια και τους οικείους του εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια.».
Συλλυπητήρια δήλωση έκανε και ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Κινήματος Αλλαγής, τονίζοντας πως: «Ο Νεκτάριος Σαντορινιός χάραξε μια πολιτική διαδρομή με ήθος και αξιοπρέπεια. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του και Στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α..».
Από την πλευρά του, το ΜέΡΑ25 ανακοίνωσε πως: «Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια για την απώλεια του βουλευτή Δωδεκανήσων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ., Νεκτάριο Σαντορινιού, στην οικογένεια, τους συντρόφους και τους οικείους του.».
Επίσης, οφείλουμε να σημειώσουμε πως κατά την έναρξη των σημερινών εργασιών της Ολομέλειας της Βουλής κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τον θάνατο του Νεκτάριου Σαντορινιού.

Η κηδεία του Νεκτάριου Σαντορινιού θα γίνει την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, ώρα 14:00, στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στην πόλη της Ρόδου.

Η σωρός του θα βρίσκεται στον ναό από τις 11 το πρωί.

Η οικογένεια, αντί στεφάνων, επιθυμεί να στηριχθούν οι κοινωνικοί και αλληλέγγυοι Σύλλογοι:

Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα» (Εθνική Τράπεζα: GR 2501101920000019248000010) και Δωδεκανησιακός Σύλλογος Γονέων και Φίλων Παιδιών που χρήζουν Μεταμόσχευσης Μυελού των Οστών «Ροδαυγή» (Τράπεζα Πειραιώς: GR 7801727010005701060080972).