ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Κυριακή | 8 Δεκεμβρίου 2024
Θεσσαλία Κατοικίδια Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Πάνω από 100 στειρώσεις γατών και σκύλων στο Δημοτικό Καταφύγιο αδέσποτων ζώων του Δήμου Λαρισαίων

Περισσότερες από 100 στειρώσεις, κυρίως γατών, αλλά και σκύλων, έχουν πραγματοποιηθεί, αφιλοκερδώς, στο Δημοτικό Καταφύγιο αδέσποτων ζώων του Δήμου Λαρισαίων, στο πλαίσιο δράσης, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Σωματείο «Αδέσποτοι Εθελοντές» Λάρισας και ομάδα εθελοντών από δύο φιλοζωϊκές οργανώσεις: Fellnasen Stuttgart και @animal.passion, της Γερμανίας.
Ιστορία Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ενδιαφέρουσα ομιλία στη Νάουσα για τη Φυλή των Καλλάσσα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του 3ου Γυμνάσιο Νάουσας-«Φιλώτας Κόκκινος», σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτισμού του Δήμου Νάουσας για τη Φυλή των Καλλάσσα, με θέμα: «Η Ελληνική Παρουσία στην Κεντρική Ασία και οι απόηχοί της στην αρχέγονη παράδοση της Φυλής των Καλλάσσα», από τον Εκπαιδευτικό κ. Αθανάσιο Λερούνη, στο κτήριο ΒΕΤΛΑΝΣ του Πολυχώρου Πολιτισμού «Χρήστος Λαναράς».
Αθλητικά Δυτική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε εξέλιξη το έργο ανάπλασης του εξωτερικού χώρου του Κλειστού Γυμναστηρίου Λευκόβρυσης Κοζάνης

Στο έργο της ανάπλασης του εξωτερικού χώρου του Κλειστού Γυμναστηρίου Λευκόβρυσης, που υλοποιεί ο Δήμος Κοζάνης, βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 22 Νοεμβρίου 2024 ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Κώστας Βόμβας, παρακολουθώντας από κοντά την πορεία εξέλιξης των εργασιών.

Συνάντηση του Δημάρχου Φλώρινας κ. Βασίλη Γιαννάκη με τον υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη

Τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης. Στη διάρκεια της συνάντησης, παρουσία του Βουλευτή κ. Σταύρου Παπασωτηρίου, ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βασίλης Γιαννάκης, είχε την ευκαιρία να θέσει μια σειρά ζητημάτων, που άπτονται των αρμοδιοτήτων του κ. υπουργού και απασχολούν τη Δημοτική Αρχή και την τοπική κοινωνία.

Ο Δήμος Αγίου Δημητρίου απελευθέρωσε 440 θέσεις στάθμευσης το 2024

Με στοχευμένες ενέργειες της Δημοτικής Αστυνομίας από την αρχή του έτους έχουν συνολικά απελευθερωθεί, περίπου, 440 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων και δίκυκλων στον Δήμο Αγίου Δημητρίου.

Θερμή υποδοχή των μαθητών του 5ου Δημοτικού Σχολείου Άνω Λιοσίων στον Δήμο Φυλής

Ο Δήμαρχος διέκοψε τη δουλειά του για να διαθέσει χρόνο στα παιδιά, που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις φωτογραφίες του με τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, τον πρώην πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα και άλλους αξιωματούχους. Περιεργάστηκαν ακόμη τις κούκλες με τις παραδοσιακές αρβανίτικες φορεσιές...
Βόρειος Τομέας Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνεχίζεται εντατικά η περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων στον Δήμο Βριλησσίων

Από τις αρχές Ιανουαρίου 2024 μέχρι σήμερα έχουν περισυλλεγεί με την προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία συνολικά 34 οχήματα. Πρόκειται για οχήματα, τα οποία οι ιδιοκτήτες τους για μεγάλο χρονικό διάστημα είχαν αφήσει σε δρόμους, αλλά και κοινόχρηστους χώρους της πόλης.Με την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων από τα Βριλήσσια αποτρέπεται η δημιουργία εστιών μόλυνσης στις γειτονιές. Η περισυλλογή τους απελευθερώνει Δημόσιο Χώρο, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν στη βελτίωση της εικόνας της πόλης και στην εύρυθμη λειτουργία της. Τα οχήματα, που περισυλλέγονται, οδηγούνται στην ανακύκλωση, με αποτέλεσμα να ανακτάται το...
Δυτική Αττική Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Άκρως ενδιαφέρουσα η Εκπαιδευτική Ημερίδα στον Δήμο Φυλής για τον Σχολικό εκφοβισμό

Στην αίθουσα εκδηλώσεων «Νικόλαος Λιάκος», του Δημαρχιακού Μεγάρου Φυλής, το Γενικό Λύκειο της Δημοτικής Ενότητας Φυλής πραγματοποίησε μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα Εκπαιδευτική Ημερίδα, με θέμα: «Σχολικός Εκφοβισμός και Ενδοσχολική Βία – Θεωρητικό Πλαίσιο, Σύγχρονες Μορφές και Τρόποι Αντιμετώπισης», με τη συμμετοχή καθηγητών, ειδικών επιστημόνων στον Τομέα της Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικών Λειτουργών.

Κατά την έναρξη της Ημερίδας, ο Διευθυντής του ΓΕ.Λ. Φυλής, κ. Νικόλαος Κουτσούκος, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τους μαθητές/τριες, που είχαν κατακλύσει την αίθουσα, εξήρε τις πρωτοβουλίες της Δημοτικής Αρχής για τη στήριξη του έργου της Σχολικής Κοινότητας και απεύθυνε προσωπικές ευχαριστίες στον Δήμαρχο Φυλής, κ. Χρήστο Παππού, και τους συνεργάτες του.
Αμέσως μετά, ο Δήμαρχος Φυλής, κ. Χρήστος Παππούς, χαιρέτισε τους συμμετέχοντες επιστήμονες, τους μαθητές και τις μαθήτριες, και ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Ο σχολικός εκφοβισμός και η ενδοσχολική βία είναι φαινόμενα, που όσο επικρατεί η κοινωνική απομόνωση, η λάθος πληροφόρηση, ο εγωκεντρισμός και η αδιαφορία, εντείνονται. Για τους τρόπους αντιμετώπισης θα μιλήσουν οι εξαίρετοι ομιλητές, που θα λάβουν τον λόγο στη συνέχεια. Εμείς, από κοινού, Πολιτεία και Τοπική Αυτοδιοίκηση, Γονείς και Σχολική Κοινότητα, πρέπει να δώσουμε στα παιδιά μας κίνητρα και στόχους, ώστε να ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια, που δημιουργούν τέτοια φαινόμενα. Έχουμε ευθύνη όλοι μας και πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε από κοινού.».

Στη συνέχεια, τον λόγο έλαβε η Αντιδήμαρχος Φυλής, κ. Ελένη Λιάκου, η οποία κατά τον σύντομο χαιρετισμό της εξήρε την πρωτοβουλία του Γενικού Λυκείου για τη διοργάνωση της Ημερίδας, επισήμανε πως «ο σχολικός εκφοβισμός και η ενδοσχολική Βία, στη δύσκολη εποχή που διανύουμε, έχουν πάρει ανησυχητικές διαστάσεις.» και ακόμη πρόσθεσε πως: «Για τον λόγο αυτόν, δράσεις της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, σαν τη σημερινή, είναι σημαντικές, γιατί δίνουν διεξόδους ενημέρωσης, διαλόγου και ευαισθητοποίησης. Το σχολείο, μας δίνει ευκαιρίες να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης. Ο σχολικός εκφοβισμός και η κάθε μορφή βίας τρέφονται από τη σιωπή, που είναι σύμμαχος του κακού. Ας αρχίσουμε να μιλάμε, και όλα μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο.».
Επίσης, ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Φυλής, κ. Νίκος Χατζητρακόσιας, δήλωσε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος για το ζήτημα, και ανέφερε πως «πριν λίγες μέρες, με αφορμή την 6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, αναλάβαμε την πρωτοβουλία και διανείμαμε 7.500 ενημερωτικά φυλλάδια για την αντιμετώπιση του φαινομένου σε όλα τα Σχολεία του Δήμου Φυλής.», και ακόμη επισήμανε πως: «Η ενδοσχολική βια δεν αφορά μόνο σε έναν μαθητή, αλλά όλη τη Σχολική Κοινότητα. Πρέπει, λοιπόν, να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος στη δημιουργία και στη λειτουργία των Σχολικών Συμβουλίων, που αποτελούμενα από τον Διευθυντή, έναν εκπαιδευτικό που ορίζεται από εκείνον, τη συμμετοχή εκπροσώπων μαθητών και γονιών, και τη συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, θα είναι σε θέση να προλαμβάνει και όχι μόνο να θεραπεύει τέτοιου είδους καταστάσεις, όπως είναι η βία μεταξύ μαθητών, εντός κι εκτός σχολείων, η φθορά της δημόσιας περιουσίας και άλλα δυσάρεστα φαινόμενα.».
Επίσης, τις εργασίες της Ημερίδας χαιρέτησαν και παρακολούθησαν: ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Φυλής, κ. Διονύσης Βλάχος, και ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Υ.Ν Αχαρνών–Φυλής, κ. Χάρης Κωστόπουλος.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι εργασίες της Ημερίδας ξεκίνησαν με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας για τον Σχολικό Εκφοβισμό και την Ενδοσχολική Βία από τον Διευθυντή του ΓΕ.Λ. Φυλής κ. Νικόλαο Κουτσούκο.

Αμέσως μετά, ο Προϊστάμενος του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) κ. Πέτρος Χρυσοστομίδης και η Ψυχολόγος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. κ. Αικατερίνη Παπαθεοχάρη, εισηγήθηκαν του θέματος: «Ανθεκτική σχολική κοινότητα ως απάντηση στα προβλήματα ενδοσχολικής βίας: Μελέτες περίπτωσης με την οπτική του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.».
Ακολούθως, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής, υποψήφιος διδάκτορας Ψυχολογίας Ε.Κ.Π.Α., Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων, Συνεργάτης του Εθνικού Συμβουλίου Κατά των Ναρκωτικών, κ. Τάσος Τραβασάρος, ανέπτυξε το θέμα: «Σχολικός εκφοβισμός: Δυσκολίες ορισμού, κοινωνικές αιτίες, τρόποι αντιμετώπισης».
Στη συνέχεια, η Ψυχολόγος ΜΝΑΕ, του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου, κ. σεβαστή Καψή μίλησε για το θέμα: «Σχολικός εκφοβισμός. Πρακτικές πρόληψης και διαχείρισης στο σχολείο».
Κατόπιν, τον λόγο έλαβε η Κοινωνική Λειτουργός του Γυμνασίου Φυλής, κ. Άννα Καζάκου, η οποία αναφέρθηκε στο θέμα: «Διαδικτυακός Εκφοβισμός».
Η σημαντική αυτή Ημερίδα ολοκληρώθηκε με την εξαγωγή των συμπερασμάτων, τον απολογισμό και την αποτίμηση όσων ακούστηκαν, ενώ ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των ομιλητών και των ακροατών.